Zmluvné podmienky
Obchodné a reklamačné podmienky
Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že akceptuje obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcom sa riadia podľa stanovených podmienok, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
Elektronická fakturácia
Potvrdením objednávky kupujúci súhlasí so zaslaním faktúry v elektronickej forme na e-mail, ktorý uvedie vo svojich osobných údajoch.
Potvrdenie objednávky
Objednávka je potvrdená automaticky odoslaným e-mailom. O jej expedovaní budete taktiež informovaný e-mailom. Objednávka je platná iba vtedy, pokiaľ kupujúci uvedie úplné a pravdivé údaje do svojej objednávky. Pri zistení nezrovnalostí príp. vymyslených údajov, objednávku automaticky stornujeme.
Expedovanie objednávky
O expedícií objednávky budete informovaní e-mailom. Doda dodania tovaru sú v priemere 3 pracovné dni, niekedy 5 pracovných dní a to iba v dôsledku chýb zo strany pošty, my expedujeme do 24 hodín.
Stornovanie objednávky
Nakoľko pracujeme a expedujeme rýchlo je možnosť zrušiť každú objednávku do 1 hodiny od jej záväzného potvrdenia, a to telefonicky alebo e-mailom. Stačí napísať meno, e-mail a číslo objednávky, ktorú si želáte zrušiť.
Neprevzatie tovaru
Pri neprevzatí tovaru Vás máme možnosť zapísať do registra dlžníkov. Poprosíme zásielky preberať, aby sme predišli komplikáciám. Ďakujeme
Vrátenie tovaru
Podľa zákona č. 108/2000 Z.z. § 12 ods 1 o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji má zákazník nárok na vrátenie tovaru do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. Zákazník svoje právo na vrátenie tovaru uplanuje e-mailom alebo telefonicky. Po prijatí tovaru na našej adrese v stanovenej lehote 14 pracovných dní budú peniaze za tovar zaslané bankovým prevodom na účet zákazníka do 14 pracovných dní. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený a v pôvodonom neporušenom obale.
Dodacia lehota
do 3 pracovných dní, niekedy 5 pracovných dní a to iba v dôsledku chýb zo strany pošty, my expedujeme do 24 hodín.
Poštovné a balné
Poštovné a balné je vo výške 2,99 €.
Reklamácia a záruka
Prípadnú reklamáciu vybavíme k Vašej spokojnosti individálnou dohodou v súlade s platným právnym postupom. Kupujúci je povinný tovar po svojom prevzatí skontrolovať tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je nám kupujúci povinný okamžite hlásiť. Za vady vzniknuté prepravcom nezodpovedáme. Na všetok tovar sa vzťahuje zákonom stanovená 24 mesačná záruka, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.
Záruka sa nevzťahuje na:
- vady vzniknuté bežným používaním,
- nesprávnym použítím výrobku,
- nesprávnym skladovaním,
Postup pri reklamácii:
1. Informujte nás telefonicky, e-mailom alebo písomne - následne Vám bude zaslaný reklamačný formulár, ktorý zaslete spolu s tovarom na našu adresu
2. Tovar zašlite doporučene (nie na dobierku) na našu adresu
Vašu reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.
Ochrana osobných údajov
Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“), aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje vo všetkých svojich informačných systémoch, a to najmä údaje, ktoré sú potrebné na realizáciu objednávky kupujúceho.
Záverečné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky sú platné od 26.12.2014. EOS kozmetika si vyhradzuje právo zmeny obchodných podmienok bez predchádzajúceho upozornenia.